Betyder sproget noget?

I den seneste tid, er der flere som har gjort mig opmærksom på fortræffelighederne ved at benytte sig af et CRM system. Efterhånden er jeg også blevet overbevist om, at det også er noget, som jeg vil kunne drage fordel af i mit virke.

Derfor har jeg været i gang med at undersøge, hvilke systemer der er på markedet. Det hurtige resultat på den undersøgelse er, at der findes mange. Rigtig mange. Derfor begyndte jeg mig, at finde en måde at indsnævre feltet på. Det er netop hér, at man kan begynde at definere de ting, som man vægter højest ved et CRM system. For mit vedkommende, så har især det er der er tale om et dansk crm system været en prioritet.

Netop det, at man ikke skal være sprogprofessor for at komme i gang med systemet, synes jeg kan være en stor fordel. Når tingene er beskrevet og tænkt på samme sprog, så synes jeg det bliver langt lettere at gå til.

notepad-1241087

This entry was posted in Ikke kategoriseret. Bookmark the permalink.

Comments are closed.