Har du din nøgle med?

Har du nøgler til din arbejdsplads? Det er vel efterhånden de færreste som kan svare ja til det spørgsmål. For nøglerne er efterhånden udskiftet med en digital adgangskontrol. Det vil sige, at det typisk er en kode, et adgangskort, en nøglebrik eller tilsvarende, som de fleste bruger for at kunne tilgå deres arbejdsplads.

Det er sådan set også smartere, for fælles for den løsning er, at man ikke behøver at spekulere meget på, om nøglerne bliver returneret, og om nøglerne passer til bedste rum osv. Det hele kan styres digitalt, og adgangskort kan deaktiveres og der kan ændre hvilke faciliteter de skal give adgang til. På den måde, er det er ret fleksibelt system. Hvis en person på et tidspunkt ikke længere skal have adgang til arbejdspladsen, eller til bestemt lokaler, så kan man blot fjerne adgangen fra vedkommendes kort.

Det sikrer en langt mere effektiv administration end hvis man skulle håndtere fysiske nøgler.

This entry was posted in Ikke kategoriseret. Bookmark the permalink.

Comments are closed.